Маркетингові комунікації на ринку освітніх послуг закладів вищої освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХДАК

Abstract

У зв’язку з реформуванням вищої освіти, зменшенням кількості молоді та її прагненням навчатися за кордоном, а також збільшенням кількості освітніх програм та закладів вищої освіти (ЗВО) загострюються конкурентні відносини між ними. Це потребує від ЗВО активніших дій на ринку освітніх послуг, використовуючи маркетингові комунікації для представлення конкурентних переваг, послуг та оприлюднення отриманих результатів.

Description

Citation

Ярута В. О. Маркетингові комунікації на ринку освітніх послуг закладів вищої освіти / В. О. Ярута, І. А. Трішина // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 23-24 квіт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: В. М. Шейко та ін.]. - Харків : ХДАК, 2020. - C. 208-209.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By