Створення ідентичності бренда у соціальних мережах за рахунок контенту (на прикладі бренда кафе "Ізі Брізі")
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Атуальність теми полягає в необхідності вивчення соціальних медіа як платформи для просування брендів. Спеціалісти у сфері маркетингу говорять, що успішний та впізнаваний бренд - це щось більше, аніж просто якісний продукт та вдало створена торгова марка. Користувачі соціальних мереж, спілкуючись між собою, створюють рекламу бренда і задача підприємства та спеціалістів з просування у соціальних мережах - контролювати та стимулювати цей процес. Для цього слід звернути увагу на розумний підхід до просування у соціальних мережах (SMM). Це явище в даний час набирає такий глобальний масштаб, що все більше привертає увагу дослідників, що займаються аналізом діяльності користувачів на рівні інтернет-комунікації, інтернет-маркетингу та брендингу. Мета дипломної роботи - розробка контент-стратегії у соціальних мережах для просування бренда кафе "Ізі Брізі" та створення його ідентичності за рахунок контенту. Об'єктом дослідження є соціальні мережі як перспективна платформа просування закладу харчування. Предметом дослідження є особливості використання контент-маркетингу для створення ідентичності бренда кафе "Ізі Брізі" у соціальних мережах.
Description
Citation
Караванська А. В. Створення ідентичності бренда у соціальних мережах за рахунок контенту (на прикладі бренда кафе "Ізі Брізі") : кваліфікац. робота на здобуття ступеня магістр, спец. 061 Журналістика, ден.форми навчання / Караванська Аліна В'ячеславівна ; кер. Звєгинцова М. Е. ; М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури, Ф- т культурології, Каф. журналістики. - Харків, 2020. - 85 с.